loading...

خرید و افزایش ممیر گروه در تلگرام

نبش بازاریابی مدرن: فعال سازی داده ها و شخصی سازی اطلاعات حال فناوری پیشرفت کرده است تا جایی که بازاریابان می توانند از داده های زمان واقعی به روشی استفاده کنند که هم برای مشتریان معنی دار و هم برای

نبش بازاریابی مدرن: فعال سازی داده ها و شخصی سازی اطلاعات

حال فناوری پیشرفت کرده است تا جایی که بازاریابان می توانند از داده های زمان واقعی به روشی استفاده کنند که هم برای مشتریان معنی دار و هم برای شرکت ها سودآور باشد. از دوران افرادی که اینو خریده اند اونرو هم میخرند مسیری طولانی پشت سر گذاشته ایم.

در این مقاله چهار مرحله برای فعال سازی موثر داده ها ارائه شده است.

فناوری تا حدی پیشرفت کرده است که بازرگانان می توانند از داده های زمان واقعی به روشی استفاده کنند که هم برای مشتریان و هم برای شرکت ها معنی دار باشد. ما از دوره "افرادی که این را می خرند ، آن را می خرند" راهی طولانی را طی کرده ایم.

تجربه مشتری فرضی به نام جین را در نظر بگیرید. جین به عنوان یک مادر و یک خانه دار ثروتمند ، متاهل ، از طریق اپلیکیشن از فروشگاه های لباس آنلاین ، آنلاین ، داخل فروشگاه و گاهی خرید می کند. هنگامی که به دنبال شلوار یوگا در وب سایت تاجر می گشت ، گزینه های سبک زندگی را بر اساس خریدهای قبلی ، خریدهایی با پروفایل های مشابه و سبک های شلوار یوگا پیدا می کند که بیشتر آخر هفته خریداری شده است. او یکی از شلوارهای یوگای تهیه شده را به سبد خرید خود اضافه کرده و هزینه آن را پرداخت می کند.

به استثنای ایمیل های بعدی ، بیشتر تعاملات مشتری در اینجا متوقف می شود. اما در اینجا ، سه روز پس از خرید آنلاین ، فروشنده برای جین ایمیل سلامتی می فرستد. او بر روی لینک کلیک کرده و فیلم پرورش کودکان سالم را تماشا می کند. یک هفته بعد ، او پیامی را با آیفون خود دریافت کرد که از او می خواهد با یک تخفیف 15 درصدی در ورزش ، از برنامه ای در فروشگاه App استفاده کند. اگرچه او هرگز چنین کالاهایی را از این نمایندگی خریداری نکرده است ، اما از این پیشنهاد استفاده می کند و کیف ورزشی جدیدی خریداری می کند. آنچه که به عنوان راهی آسان برای خرید شلوار یوگا آغاز شد ، تجربه بسیار جذاب تری است.

چنین بازاریابی فعال شده ای با اطلاعات مبتنی بر نیازها ، علایق و رفتار واقعی افراد ، بخش مهمی از افق رشد جدید است. این روش می تواند فروش کل را بین 15 تا 20 درصد افزایش دهد و فروش دیجیتال را افزایش دهد. اگرچه او بازگشت خود را از بازاریابی در کانال های بازاریابی می گذراند: از وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه تا هدست های VR و اتومبیل های متصل در آینده نه چندان دور.

 مشتری بستر های نرم افزاری: چالش فعلی سفارشی سازی واقعی را حل کنید
شرکت ها به طور منظم برای تأثیر تجارب مختلف مشتری آزمایش می شوند ، اما این کار را به صورت جداگانه انجام می دهند. هنگام تلاش برای مقیاس گذاری ، آنها با چالش آنچه در اولویت است روبرو می شوند. با بازگشت به جین ، آیا بازاریاب ها او را به مادر ، علاقه مند به یوگا یا خانم خانه معرفی کردند؟ چه اتفاقی می افتد که آزمایشات روی هر سه بخش انجام شود؟ آیا این بخشی از یک تقسیم جدید است که ویژگی ها و سیگنال ها را در هر سه ترکیب می کند؟

این چالشی است که علیرغم نوید راهکارهایی مانند مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، مدیریت داده های کارشناسی ارشد (MDM) و مدیریت منابع بازاریابی (MRM) ، بازاریابان را آزار می دهد. این راه حل ها می توانند به شرکت ها کمک کنند تا داده ها را یکپارچه و ساده کنند ، مدیریت تقسیم بندی ، سازماندهی گردش کار و بهبود روابط با مشتری را انجام دهند. اما آنها از سیگنال های دیجیتالی ارائه شده توسط مشتری استفاده کاملی نمی کنند. در عوض ، همه آنها با اتکا به لیست های قدیمی ، تقسیم بندی اساسی و کمپین ها فاقد تصمیم گیری خودکار ، مدل سازی تطبیقی ​​و استفاده از داده های انعطاف پذیر برای مقیاس گذاری تعاملات شخصی هستند.

وارد سیستم مشتری مشتری شوید (CDP) - که بستری برای کشف داده ها و "راه حل" (راه حل خودکار) است.

بستر داده های مشتری به بازرگانان اجازه می دهد تا تعاملات مشتری مداری را که توسط داده های زمان واقعی هدایت می شوند ، مقیاس بندی کنند. و گرچه پلت فرم داده های مشتری در واقع به Gartner Magic Quadrant یا Forrester Wave تقسیم نشده است ، اما به تدریج به یک مفهوم استاندارد صنعت تبدیل می شود و یک پلتفرم شخص ثالث کوچک اما در حال رشد به زودی ظاهر می شود.

telegram بازدید : 4 یکشنبه 02 خرداد 1400 زمان : 19:18 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به چه کسی رای میدهید
    درباره ما

    پروژه افزایش ممبر دانشگاه یزد از سال 1395 در آزمایشگاه یادگیری ماشین دانشگاه یزد شکل گرفت.برآنیم تا با داده‌های بسیاری که در هر لحظه در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، سرویس‌های ارزشمندی را ایجاد کنم. در حال حاضر، این سرویس‌ها در حوزه‌های مختلفی ارائه می‌شود که سایت کاوالا یکی از آنها می‌باشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ممبر واقعی تلگرام به سایت ایدهکاو مراجعه کنید یا با شماره 09121400237 تماس بگیرید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 387