loading...

خرید و افزایش ممیر گروه در تلگرام

آیا انواع مختلف #بازاریابی را می شناسید؟ بازاریابی در دنیای امروز اشکال بسیار متنوعی به خود گرفته است. بسترهای جدید مثل شبکه‌های اجتماعی تکنیک‌های تبلیغاتی تازه و حتی علوم جدید با بازاریابی

آیا انواع مختلف #بازاریابی را می شناسید؟

بازاریابی در دنیای امروز اشکال بسیار متنوعی به خود گرفته است. بسترهای جدید مثل شبکه‌های اجتماعی تکنیک‌های تبلیغاتی تازه و حتی علوم جدید با بازاریابی پیوند خورده‌اند.

در این لیست تعدادی از انواع مختلف بازاریابی رو ذکر کردیم

بازاریابی محتوا
بازاریابی معرف
بازاریابی رابطه ای
بازاریابی پیامکی
بازاریابی تلفنی
بازاریابی اینترنتی
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
بازاریابی ویدیویی

برای آشنایی با توضیح این بازاریابی ها مقاله زیر را بخوانید:

بازاریابی رابطه ای یکی از مفاهیم کلیدی بازاریابی است که بسیار مهم است. بازاریابی رابطه ای راهی برای تمرکز شرکت بر روی گروهی از مشتری است که آن را مشتری سودآور می نامد و روابط طولانی مدت با آن مشتری برقرار می کند و تلاش بازاریابی خود را بر شاد نگه داشتن آن افراد متمرکز می کند.

هیچ معلمی نمی تواند همه دانش آموزان خود را در کلاس خوشحال کند. در مورد تجارت هم همینطور. در واقع هیچ مشاغلی نمی تواند چنین ادعایی داشته باشد تا همه مشتریان را راضی نگه دارد. اگر سازمانی به سمتی حرکت کند که بخواهد رضایت همه را جلب کند ، نه تنها این اتفاق نمی افتد بلکه مشتری اصلی خود را نیز از دست خواهد داد. در اصل ، این ایده با بازاریابی مغایرت دارد که یک شرکت می تواند همه مشتریان را راضی نگه دارد.

آنچه در بازاریابی اتفاق می افتد این است که ابتدا بازار تقسیم می شود. با انجام این کار ، برخی از مشتریان در یک بخش و برخی دیگر در بخشی دیگر قرار می گیرند.

به عنوان مثال ، بخش A و بخش B. شرکت سپس بخشی را انتخاب می کند و فقط محصولات و خدمات خود را در آن بخش به مشتریان ارائه می دهد. اگر شرکت بخش A را انتخاب کند ، فقط مشتریان این بخش را مستثنی کرده و بخش B را از فعالیت خود خارج می کند ، زیرا نمی تواند رضایت مشتریان هر دو بخش را فراهم کند. اگر شرکتی بخواهد همه بخش ها را تحت پوشش خود قرار دهد ، مشتریان اصلی خود را از دست می دهد. به این بازاریابی رابطه ای می گویند. این به معنای تمرکز بر مشتریان خاص است که آنها را مشتریانی سودآور می نامند و ایجاد روابط طولانی مدت با این مشتریان. سود اصلی شرکت از این دسته از مشتریان خاص دریافت می شود. برای اینکه یک شرکت سودده باشد باید این گروه از مشتریان را بشناسید. بنابراین ، شرح مشتری برنده در زیر آورده شده است.

بازاریابی رابطه
مشتری برنده

مشتری برنده ، مشتری است که با گذشت زمان ، به جای یک معامله یا قرارداد خاص ، درآمد بیشتری نسبت به هزینه شرکت برای درآمد کسب می کند. مجدداً تأکید می شود که مشتری برنده باید برای مدت زمان مشخصی در نظر گرفته شود و نه برای یک معامله خاص. بعضی اوقات مشتری از یک معامله خاص سود بسیار بالایی می برد اما با گذشت زمان متوجه می شوید که این مسئله مشکلات زیادی را برای سازمان ایجاد کرده است.

مشتری برنده باید شناسایی شود و بر نیازهای وی متمرکز شود. او سپس با او رابطه طولانی مدت برقرار کرد. این را بازاریابی رابطه ای می نامند که هدف اصلی بازاریابی است.

تعریف بازاریابی ویدئویی

اگر یک عکس هزار کلمه باشد ، قیمت یک فیلم چقدر است؟ این اساس بازاریابی ویدئویی است ، در استراتژی های بازاریابی ویدیویی ، فیلم جذاب با کمپین های بازاریابی تلفیق می شود.

بازاریابی ویدئویی برای هر موضوعی که فکر کنید قابل استفاده است و در مواردی مانند ایجاد یک فیلم آموزشی برای مشتریان ، تبلیغ برند ، خدمات یا محصولات شما استفاده شده است. علاوه بر این ، بازاریابی ویدئویی می تواند به عنوان ابزاری برای ارائه روش انجام کارها ، پخش زنده و تهیه محتوای ویروسی مورد استفاده قرار گیرد.

امروز می توانید بازاریابی ویدئویی زیادی را در سراسر اینترنت مشاهده کنید. سایتهایی مانند یوتیوب ، فیس بوک و سایتهای ایران مانند آپارات ، ناماشا ، فیلیمو و سایر سایتهای مشابه از این روش بازاریابی استفاده می کنند.

 
بازاریابی ویدئویی چگونه کار می کند؟

نحوه پیاده سازی بازاریابی ویدیویی بسیار ساده است. کسب و کار شما فیلم هایی ایجاد می کند که به نوعی شرکت شما را ارتقا می دهند ، فروش را افزایش می دهند ، آگاهی از محصولات یا خدمات شما را افزایش می دهند یا مشتریان را با محتوا درگیر می کنند. مانند بسیاری از روش های بازاریابی ، بازاریابی ویدئویی مبتنی بر داده است ، بنابراین شما باید معیارهای مختلف را کنترل کرده و مشتری را درگیر کنید.

 
مزایای بازاریابی ویدئویی چیست؟

استفاده از بازاریابی ویدئویی فواید بسیاری دارد. شامل:

 
روابط مشتری شما را بهبود می بخشد و اعتماد را ایجاد می کند

این ویدئو به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. امروزه بیشتر تلاش های بازاریابی شرکت برای ایجاد اعتماد طراحی شده است. این فیلم پلی است که گفته های شما را با آنچه واقعاً هستید متصل می کند و به شما اجازه می دهد تا در پشت صحنه کسب و کار و برند شما از آن مطلع شوند.

 
محتوای ویدیویی برای سئو بسیار مفید است

ویدئو برای سئو سایت شما بسیار مفید است و به ایجاد لینک به سایت ، افزایش لایک و به اشتراک گذاشتن محتوا در وب سایت شما کمک می کند. این می تواند در رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو تأثیر بگذارد و بازدید زیادی را به سایت شما جذب کند.

همچنین به یاد داشته باشید که YouTube متعلق به Google است ، بنابراین حتماً فیلم های خود را در YouTube قرار داده و محتوا را با کلمات کلیدی یا عبارات مورد نظر خود برچسب گذاری و منتشر کنید.

 
محتوای ویدئویی سرعت انتقال داده را در مقایسه با سایر قالب های محتوا افزایش می دهد

فیلم ها سرعت انتقال داده را افزایش می دهند. اگر مشتریان شما چیزی می شنوند ، احتمالاً فقط در مدت سه روز حدود 10٪ از این اطلاعات را به یاد می آورند. اما اگر آنچه آنها می شنوند مربوط به تصاویر مربوطه باشد ، به طور متوسط ​​65٪ از این اطلاعات تا سه روز بعد به خاطر سپرده می شود.

 

در سال 2017 ، ویدئو 74٪ از کل بازدید آنلاین را تشکیل داده است. این نشان می دهد که استفاده و محبوبیت محتوای ویدئویی به سرعت در حال رشد است. در واقع ، مشتریان ترجیح می دهند به جای خواندن توضیحات محصول ، فیلم محصول را تماشا کنند.

بنابراین به یاد داشته باشید که مشتریان شما فیلم را دوست دارند. این بدان معنی است که بازاریابی ویدئویی می تواند بازدیدکنندگان جدیدی را به کسب و کار شما جذب کند. طبق آمار ، پس از تماشای فیلم ، احتمال تبدیل مخاطب شما به مشتری افزایش می یابد و در نتیجه ، احتمال خرید حدود 64 تا 85 درصد افزایش می یابد.

telegram بازدید : 3 یکشنبه 02 خرداد 1400 زمان : 19:07 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به چه کسی رای میدهید
    درباره ما

    پروژه افزایش ممبر دانشگاه یزد از سال 1395 در آزمایشگاه یادگیری ماشین دانشگاه یزد شکل گرفت.برآنیم تا با داده‌های بسیاری که در هر لحظه در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، سرویس‌های ارزشمندی را ایجاد کنم. در حال حاضر، این سرویس‌ها در حوزه‌های مختلفی ارائه می‌شود که سایت کاوالا یکی از آنها می‌باشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ممبر واقعی تلگرام به سایت ایدهکاو مراجعه کنید یا با شماره 09121400237 تماس بگیرید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 384